MUSTIKA RATU | DE'PUTIH | SENDAYU TINGGI | NURBEAUTYLINE | SARIAYU | LEESA FORMULA | NATASYA
yellow-daisy-banner SEGALA PRODUK YANG DITAWARKAN DAN DIJUAL ADALAH MENGIKUT SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. SEBAGAI PENGGUNA ANDA HARUSLAH MENENTUKAN PRODUK YANG SERASI DENGAN ANDA. TERIMA KASIH
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Isnin, 3 Januari 2011

PRODUK NATASYA - Pro Diet (Percuma Shaker)


Ramai orang mengalami keadaan berat yo-yo, dimana berat badan mereka akan naik selepas berhenti menjalani program pelangsingan. Hal ini disebabkan toksin yang kebanyakan larut lemak masih belum disingkirkan.Toksin yang larut lemak, jika tidak disingkirkan akan kekal tersimpan di dalam tisu lemak. Namun dengan Pro Diet (program diet), bukan sahaja dapat mengatasi masalah berat yo-yo, malahan dapat menurunkan berat badan secara sihat dalam masa yang singkat tanpa perlu menyekat selera makan. Kombinasi esktrak buah-buahan, sayuran dan bijirin dengan menggunakan teknologi tinggi dapat melangsing dan membentuk tubuh badan yang diidamkan. Malah tidak menyebabkan cirit-birit. Diperakui selamat dan halal. Sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan.

Perhatian:
Ibu yang mengandung dan menyusu perlu mendapatkan nasihat profesional sebelum mencuba Pro Diet. 

Cara penggunaan:
Pro Diet (Siang)
Campurkan satu paket Pro Diet (siang) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum selepas sarapan pagi.

Pro Diet (Malam)
Campurkan satu paket Pro Diet (malam) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum sebelum makan malam. 

Isi kandungan:
Pro Diet Siang
Whey Protein Concentrate, Lecithin, Glucose, Inulin, Beta-glucan, Honey Melon Powder, Pectin, Blue-Green Algae (AFA), Apple Powder, Lettuce Powder, Celery Powder, White Kidney Bean Extract, Chito-Oligo Sacharide, Garcinia Cambogia.

Pro Diet Malam
Sugar Beet Fibre, Inulin, Soy Fibre, Fructose, Lotus Leaf Powder, Tomato Powder, Mixed Fruit Powder, Aloe Vera, Hawthorn Powder, Red Yeast Rice, Asiatic Plaintain(Psyllium).

Harga :

RM 79.90 (Semenanjung Malaysia), 
RM 83.90 (Sabah & Sarawak) 
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by Blogger