MUSTIKA RATU | DE'PUTIH | SENDAYU TINGGI | NURBEAUTYLINE | SARIAYU | LEESA FORMULA | NATASYA
yellow-daisy-banner SEGALA PRODUK YANG DITAWARKAN DAN DIJUAL ADALAH MENGIKUT SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN OLEH KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA. SEBAGAI PENGGUNA ANDA HARUSLAH MENENTUKAN PRODUK YANG SERASI DENGAN ANDA. TERIMA KASIH
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Isnin, 3 Januari 2011

PRODUK NATASYA - Sabun Herba (80g)


Formulasi terkini berasaskan herba-herba semulajadi dan diperkaya dengan ekstrak kacang soya, aloe vera, dan Vitamin E dalam bentuk sabun berfungsi sebagai pembersih yang mampu menanggalkan kotoran dan sel-sel kulit mati,menanggalkan minyak berlebihan, mengawal keseimbangan lembapan semulajadi dan mencerahkan kulit selain daripada menhilangkan jerawat. Sesuai untuk semua jenis kulit bagi lelaki dan perempuan.

Cara penggunaan:
Cuci muka dengan sabun herba, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan 2-3 kali sehari.

Isi kandungan:
Soap Noodles, R.O Water, Orange Color, Cucumber Extract (Cucumis Sativus), Soyabean Extract, (Glycine Soja), Olive Oil (Olea Europaea), Palm Kernel Oil, Jojoba Oil (Simmondsia Chinensis), Vitamin E (Tocopherol Acetate), Hydrolysed Collagen, Sunset Yellow Color.

Harga : 
RM 12.00 (Semenanjung Malaysia), 
RM 13.50 (Sabah & Sarawak) 
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Powered by Blogger